ÚKLID KANCELÁŘÍ
FIREM, HAL A SKLADŮ
Postaráme se o úklid Vašeho firemního prostředí a zajištění příjemných pracovních podmínek. Připravíme Vaše kancelářské prostory pro každodenní práci a důležitá jednání.
TÝM
35 LIDÍ
CIT PRO
DETAIL
25 LET
PRAXE
Jaké úklidy provádíme?
- úklid kanceláří
- úklid kancelářských budov
- úklid ordinací
- úklid hal a skladů
- úklid obchodů, showroomů
- úklid a údržba panelových domů
- údržba zeleně
- mytí oken a fasád
- strojní čištění velkých ploch
- čištění koberců a čalouněného nábytku
- prádelna/žehlírna
- dodávka hygienického materiálu a zásobování
Jednorázový úklid kanceláře
Prováděli jste rekonstrukci firmy? Dlouho jste neuklízeli ve skladu či výrobě? Vyřešíme úklid za Vás. Vždy když Vás bude tlačit čas, oceníte náš rychlý a profesionální přístup. Jednorázově k Vám přijde v dohodnutý termín tým 2-10 pracovnic, které Vaše prostory vyčistí do stavu ,,jako nový,,.
1x úklid
2-10 pracovnic
úklid provedeme do 48 hodin od objednání
Pravidelný úklid kanceláří
Pravidelně udržované prostory, vybavení, nábytek, podlahy a obklady. Postaráme se o to, aby každý kout Vaší kanceláře dostával péči, kterou si zaslouží. Vy se věnujte důležitějším věcem. Pravidelně k Vám bude chodit jedna nebo více pracovnic, které se budou starat o kompletní úklid kanceláří.
1-4x / měsíčně úklidOBJEDNAT ÚKLID KANCELÁŘÍ
1-4 pracovníci (nebo dle dohody a rozsahu)
přidělený provozní pracovník pro péči o Vaši spokojenost
prvním úklidem začneme do 48 hodin od objednání
Co vše můžete očekávat od běžného úklidu kanceláří?
- vysátí a mytí podlah
- odborné ošetření podlah
- leštění zrcadel a skleněných ploch
- prach do 1,7 m
- odprašnění elektroniky
- odprašnění knihoven, skříní, botníků a stolů
- vysátí skříní, botníků a stolů
- vymytí knihovny a odprašnění knih
- odprašnění vnitřních a vnějších ploch obytného prostoru
- prach nad 1,7m
- odprašnění trámů
- mytí ploch na skříních - mokro, nebo dle typu povrchů
- vysátí sedacích souprav a polstrovaného nábytku
- odborné ošetření sedacích souprav a polstrovaného nábytku
- odstranění mastnoty a nečistot i nad 1,7m
- mytí vnitřních ploch kuchyňské linky
- mytí vnějších ploch kuchyňské linky
- mytí spotřebičů (konvice, mikrovlná trouba, touster atp.)
- očištění varné plochy
- generální čištění trouby včetně digestoře a roštů
- generální čištění myčky
- vyklizení lednice (prošlé potraviny - odstranění se souhlasem)
- mytí vnitřních prostor lednice, mrazáku
- vyklizení a vymytí spíže (odstrnění prošlých potravin se souhlasem)
- odborné ošetření a leštění nerezových ploch
- omytí dekorací
- omytí a odmaštění podlahy
- speciální ošetření podlah
- plošné mytí obkladů - WC, koupelny a technické místnosti
- odstranění vodního kamene - sprch.kout, vana včetně baterií a umyvadla
- odstranění vodního kamene - WC, pisoár
- mytí vnějších ploch vybavení
- leštění zrcadel a prosklených ploch
- odsátí a mytí podlahy
- speciální čištění spár ve dlažbě
- odstavení a odvápnění pračky
- vyčištění filtrů pračky
- odstavení sušičky
- vyčištění filtrů sušičky
- mytí osvětlovacích těles v celé bytové jednotce (lustry, lampy a lampičky)
- okna v celé jednotce
- mytí žaluzií venkovní / vnitřní
- v celé jednotce otěr parapetů
- mytí radiátorů
- omytí dveří včetně rámů
- odprašnění obrazů
- speciální ošetření podlah v prostorách bazénu
- úklid sklepů
- úklid garáží
- úklid prádelny a technických místností
- úklid schodiště v rámci jednotky
Ceny úklidu kanceláří a firemních prostor
Jednorázový úklid
- Minimální platba je 2 280 Kč + dopravné.
- Účtuje se každá započatá hodina, s tolerancí 10 min.
- K úklidu bude účtována spotřeba čisticích prostředků.
- Ceny jsou uvedené bez DPH.
SLUŽBA |
CENA |
Jednorázový a generální úklid (standardní znečištění) |
380 Kč/hod |
Postavební, předkolaudační úklid, po rekonstrukci, vyšší míra znečištění, ztížené pracovní podmínky |
400 Kč/hod |
Mytí oken, žaluzií a topných těles – v závislosti na znečištění a dostupnosti oken |
od 450 Kč/hod |
Dopravné – Brno |
500 Kč |
Dopravné – mimo Brno |
15 Kč/km |
Pravidelný úklid
- Minimální rozsah zakázky jsou 4 hod/týden.
- Vypracujeme individuální kalkulaci dle Vašich požadavků. Kontaktujte nás zde.
Převzato z: https://bedenika.cz/uklid-cenik-130/
Náš postup při úklidu kanceláří a firemních objektů
- Úklid kanceláře a firemních objektů proběhne vždy v předem dohodnutých termínech.
- Režim i délku úklidu stanovujeme po prohlídce objektu individuálně – podle celkové rozlohy budovy, stavu znečištění a specifikaci materiálu povrchů.
- Můžeme využít naše moderní a ekologicky šetrné přípravky, případně je možné využít vaše soukromé přípravky. Stejně tak je možné využít vaše vybavení nebo prostředky firmy Bedenika. Vše bude záviset na individuální domluvě – vyjdeme Vám vstříc.
- Vždy Vám vystavíme detailní výkaz práce po úklidu kanceláří.
- Jsme pojištěni na škodu do 5 000 000 Kč.
- Vždy máte přiděleného provozního pracovníka.
Garantujeme profesionální přístup a diskrétnost
Všichni pracovníci v týmu Bedenika jsou vyškoleni na úklid kanceláří, ordinací i náročných výrobních provozů. Můžete se spolehnout na absolutní diskrétnost a bezpečnost při úklidu.
Běžně provádíme úklidy v prostorách, kde jsou velice drahá zařízení, IT výbava, důvěrná data a cennosti. Navíc jsme pojištěni pro případ způsobení škody až do výše 5 000 000 Kč. Ovšem tuto možnost jsme za 20 let úklidu kanceláří nikdy nevyužili.
Bedenika - 25 let profesionálního úklidu kanceláří
Již dvě desítky let jsme špička v úklidu kanceláří v Brně a okolí. Naše zaměstnance průběžně školíme na znalost technologických postupů a vlastností úklidového vybavení. Pro úklid můžeme využít buď prostředky a přípravky firmy Bedenika nebo vaše. Vše je na individuálním ujednání.
Začněte tak, že nás kontaktujete
Chtěli byste úklid kanceláří od společnosti Bedenika?
Zavolejte nám na číslo: +420 775 123 240
Nebo napište na e-mail: info@bedenika.cz
Nebo můžete využít kontaktní formulář na této stránce.