Všeobecné obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky pro nárazové práce1. Úvodní ustanovení
Obchodní společnost BEDENIKA s.r.o., se sídlem Lidická 28, 602 00 Brno, IČ 645 11 839, zapsaná v OR vedeném KS Brno, oddíl C, vložka 23434, vydává v souladu s ustanovením § 2586 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen NOZ) tyto Všeobecné obchodní podmínky pro nárazové práce (dále jen VOP).
2. Smluvní strany
Zhotovitel: BEDENIKA s.r.o., se sídlem Lidická 28, 602 00 Brno, IČ 645 11 839, zapsaná v OR vedeném KS Brno, oddíl C, vložka 23434, kontakt: info@bedenika.cz, tel.: 775 123 240 (dále jen zhotovitel).
Objednatel: právnická nebo fyzická osoba (dále jen objednatel).
3. Objednání služeb
Závaznou objednávku služeb je možné objednat prostřednictvím vyplnění formuláře na www.bedenika.cz, www.bedenikaprofi.cz, e-mailem info@bedenika.cz
či uklid@bedenika.cz nebo telefonicky 775 123 240, 775 559 768. Závaznou objednávkou služeb se rozumí objednávka, u které byl dohodnut rozsah služeb a termín jejího provedení a to zhotovitelem i objednatelem.
4. Platební podmínky
Služby jsou hrazeny objednatelem fakturou se 7 denní splatností. V případě prodlení zákazníka se zaplacením kteréhokoliv daňového dokladu, je zákazník povinen zaplatit úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení. Pří kalkulaci cen úklidu se účtuje každá započatá člověkohodina, s tolerancí 10 minut.
5. Reklamace
Reklamaci provedené služby je objednatel povinen reklamovat u zhotovitele bezprostředně po provedení služby a to písemnou formou. Objednatel stvrzuje svým podpisem předávacího protokolu, že služby byly provedeny kvalitně a bez vad. V případě kladného vyřízení reklamace bezprostředně po provedení služby, bude objednateli nabídnuta náprava služby v nejbližším možném termínu.
6. Zabezpečení majetku
Zhotovitel zajistí, aby všichni úklidoví pracovníci dbali při poskytování služby maximální opatrnosti. V případě, že při poskytování služby dojde vinou zhotovitele k poškození majetku objednatele, bude zhotovitel řešit tuto skutečnost ve spolupráci se svým pojistným ústavem.
Zhotovitel má uzavřenou pojistnou smlouvu č. 4386186660 pro pojištění odpovědnosti za škodu u Generali Česká pojišťovna a.s.
7. Závěrečná ustanovení
Zhotovitel si vyhrazuje právo určit dle náročnosti prováděných služeb navýšení hodinového fondu služeb. Navýšení hodinového fondu bude zhotovitelem upřesněno dle znečištění prováděných služeb na místě.
Zhotovitel prohlašuje, že všichni jeho úklidový pracovníci udržují v tajnosti veškeré informace zjištěné v souvislosti se službami tak, aby nedošlo k poškození obchodního, nebo občanského jména objednatele ani jeho majetku.
Objednatel byl informován o zpracování osobních údajů vyplývajících z objednávky pro naplnění předmětu objednávky. Dodavatel poskytne objednateli informace o účelu, pro který jsou osobní údaje zpracovány a právní základ zpracování, případné příjemce nebo kategorie příjemců osobních údajů, době po kterou budou osobní údaje uloženy, případně kritéria pro určení této doby, existenci práva požadovat přístup k osobním údajům týkajícím se objednatele, požadovat jejich opravu či výmaz, vznést námitku proti jejich zpracování včetně práva podat stížnost u dozorového orgánu, a další informace vyplývající z Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů, v platném znění